Mitt inköp från japan-loppis

♥Postat 2011-11-26, 22:50:21 ● Jag 0 Kommentarer
Oj va omtumlande det var efter att jag varit på Japan-loppisen idag. Jag såg till att redan vara där ungefär en timme innan öppningstid, vilket verkligen var ett bra beslut. För det bildades nämligen en jättelång kö bakom mig sen, varpå de flesta fick stå ute ganska länge medan vi andra som stod längst fram fick komma in först.

Jag köpte i alla fall det jättefina pappersparaplyt eller geishaparaply (?) på bilden ovan för 40 kr där. Blommorna på är handmålade och jättefina. Så det var absolut ett bra inköp. Såg även en hatt där för lolitas som jag stod och pillade på men beslutade att inte köpa. Ångrat det lite såhär efterhand. Men men. Får hoppas att jag hittar något lika awesome någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback