Bilder från Japan Loppisen

♥Postat 2011-12-03, 10:37:00 ● Jag 1 Kommentarer
Hittade lite bilder från Japan Loppisen på deras facebook. Jag fastnade även på bild. Kul!

Den lååånga kön. Man ser min pojkvän allra längst fram där i röd jacka. ^^ Vi kom ganska tidigt, så vi var bland de första i kön. Älskar när sånt händer.

Man ser min rygg längst till vänster. Med svarta baskern, svarta jackan och röd väska. Jag hade tagit med mig en filt eftersom jag räknade med att jag skulle frysa i kön när man fick stå still så länge.

Lite saker från några bord. Och det var vid bordet på den nedersta bilden som jag hittade geishaparaplyt också. Bästa bordet enligt mig (om man bortser från den där det fanns lolitasaker).

Jag igen vid lolitabordet. Står och pillar på en hatt som var så fin så fin. Men så dyr så dyr.

Fler bilder kan ni titta HÄR. ^^

Kommentarer
Postat av: Emi

Jag önskar att jag hade kunnat gå på Japan-loppisen ^^ Köpte du någonting där?



sv: Jag gillar också cupcakejulgranskulan, den är så glittrig och fin. Alla julgranskulorna finns på Åhlens ^__^

2011-12-03 @ 16:07:55
URL: http://imaginarychaos.se/log/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback