Koreansk remake av Hana Kimi

♥Postat 2012-07-27, 13:34:06 ● Asiatiska tv-serier 0 Kommentarer
Jag har sedan ett tag nu varit väldigt exalterad över den nya kdraman som ska sändas kallad "To The Beautiful You". Detta främst för att det är en koreansk version av mangan "Hanazakari no Kimitachi e" mer känd som "Hana Kimi" som jag absolut älskar. Och den taiwanska draman baserad på denna manga var också en av de första asiatiska dramorna jag tittade på. Så detta blir lite som en nostalgitrip för mig. Dessutom har jag från erfarenhet alltid tyckt att de koreanska dramorna alltid är så mycket bättre, så jag har stora förhoppningar.
 
Huvudkaraktärerna spelas båda av sångarna Sulli från f(x) och Minho från SHINee (!)
 






 
Den 15:e augusti ska "To The Beautiful You" börja sändas i Korea! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback